Kubuś Puchatek

Żłobek Miejski Nr.1 w Świnoujściu

MENU
TERMINY REKRUTACJI DZIECI DO ŻŁOBKA - 2025 / 2026
  1. Rodzic / prawny opiekun dziecka pobiera wniosek „Karta zgłoszenia dziecka do żłobka 2025 / 2026„ wraz z załącznikami ze strony www.zlobekswinoujscie.pl lub osobiście z sekretariatu żłobka.
  2. Termin składania dokumentów – od dnia 02.05.2025r. do dnia 31.05.2025r. do godz. 12:00
  3. Miejsce składania dokumentów:
    1. osobiście w sekretariacie żłobka w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do godz. 12:00
    2. elektronicznie na email: sekretariat@zlobekswinoujscie.pl ( zdjęcia dokumentów nie są rozpatrywane)
    3. pocztą tradycyjną na adres: Żłobek Miejski „Kubuś Puchatek”, 72-600 Świnoujście, ul. Wyspiańskiego 2.
  4. Ogłoszenie wyników dzieci przyjętych, nieprzyjętych, niezakwalifikowanych
    1. Termin: 13.06.2025 r. po godz. 13:00
    2. Miejsce : tablica ogłoszeń w siedzibie Żłobka przy ul. Wyspiańskiego 2

    Uwaga! Informacji o wynikach nie udziela się telefonicznie.

  5. Lista rezerwowa dla dzieci nieprzyjętych:
    1. Rodzic/opiekun prawny kandydata może dokonać wpisu dziecka na listę rezerwową w sekretariacie żłobka do dnia 20.06.2025r.
    2. Wpisu na listę rezerwową rodzic/prawny opiekun dokonuje osobiście.
  6. Po zakończeniu naboru rekrutacji dzieci do żłobka:
    1. Zebrania informacyjne rodziców dzieci przyjętych do żłobka odbędą się w dniach: 17 – 20 .06. 2025 r. wg. ogłoszenia na tablicy informacyjnej
    2. Z rodzicami / prawnymi opiekunami dzieci przyjętych do Żłobka zawierana będzie Umowa określająca szczegółowe zasady korzystania ze Żłobka

      Umowy z rodzicami / prawnymi opiekunami dzieci przyjętych do żłobka będą podpisywane w dniach od 23.06.2025r do dnia 30.06. 2025r. w godz. od 9:00 do 13:00

      1. Z rodzicami dzieci przyjętych do żłobka przy ul. Wyspiańskiego 2 - do oddziału I , II, III i IV - w dniach od 23.06.2025r. do dnia 26.06.2025r.
      2. Z rodzicami dzieci przyjętych do żłobka przy ul. Sosnowa 16 i Wyspiańskiego 2 - do oddziału V, VI i VII - w dniach od 27.06.2024r. do 30.06.2025r.
    3. Miejsce podpisania Umowy :
      • dla rodziców dzieci nowoprzyjętych w kancelarii dyrektora żłobka przy ul. Wyspiańskiego 2
      • dla rodziców dzieci ubiegłorocznych w sekretariacie żłobka przy ul. Wyspiańskiego 2

Rodzice / prawni opiekunowie obowiązani są do okazania dowodu osobistego lub paszportu i dokumentu o nadaniu nr PESEL ( dotyczy również dziecka ).

W przypadku nieobecności jednego z rodziców , drugi rodzic obowiązany jest do dostarczenia do żłobka Upoważnienia do podpisania Umowy w jego imieniu. (Upoważnienie dostępne jest w pliku „ Umowa korzystania z usług żłobka”)

Niepodpisanie umowy w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z rezygnacją z miejsca w Żłobku.


"Kubuś Puchatek" Żłobek Miejski Nr.1 w Świnoujściu © 2014